سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اى پسر آدم اندوه روز نیامده‏ات را بر روز آمده‏ات میفزا که اگر فردا از عمر تو ماند ، خدا روزى تو را در آن رساند . [نهج البلاغه]
مشق شب (نوشتارهای مرتضی رضاییان )
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» وقتی دشمن هم اعتراف میکند


      یکی از برجسته‌ترین وجوه تمایز نظام جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با دیگر نظام‌های سیاسی را باید قرارداشتن جایگاه ولایت‌فقیه در رأس آن دانست؛ جایگاهی که ریشه در تعالیم ناب دینی دارد و از پشتوانه مستحکم عقلی و شرعی برخوردار است. از همین رو است که ولی‌فقیه در نظام اسلامی مورد عنایت ویژه مراجع و عارفان روشن‌ضمیر و به تبع آنان مردم مسلمان قرار دارد و همه می‌کوشند تا به هر طریق ممکن در اجرای منویات وی گام بردارند و برای تقویت ولی‌فقیه زمان که بر اساس آموزه‌های اسلامی، نائب عام امام زمان(عج) به شمار می‌آید، همت گمارند. پس از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، دشمنان در آرزوی اضمحلال و یا ایجاد انحراف در حرکت شتابان نظام اسلامی لحظه‌شماری می‌کردند اما اقدام هوشیارانه خبرگان برگزیده ملت در انتخاب حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای به سکانداری انقلاب، خواب‌های آنان را آشفته کرد و ملت ایران و دیگر مسلمانان جهان را بیش از پیش امیدوار ساخت. هدایت‌های مقام معظم رهبری در طول بیش از بیست سال کاروان‌سالاری نهضت اسلامی چنان داهیانه بوده است که مراجع و ملت قدرشناس ایران را هر روز بیش از پیش به شکرگزاری خداوند بابت این نعمت عظیم رهنمون ساخته است.

فراموش نمی‌کنیم که بدخواهان، عارف بی‌همتای معاصر مرحوم آیت‌ا... العظمی بهجت(ره) را مثال می‌زدند و با توجه به عدم حضور آشکار ایشان در بسیاری از عرصه‌های اجتماعی، شایعاتی مبنی بر فقدان ارتباط مناسب آن عارف صمدانی با ولی‌فقیه زمان را انتشار می‌دادند؛ اما سخنان این مرجع بزرگ شیعه در خصوص رهبر معظم انقلاب و همچنین انتشار تصاویری از دیدار ایشان با مقام معظم رهبری، پوچ بودن ادعاهای مغرضان را برملا کرد. دیگر مراجع گرانقدر نیز همواره در خلوت و جلوت بر حمایت از قافله‌سالار نظام اسلامی تاکید داشته‌اند: به گفته یکی از اعضای برجسته مجلس خبرگان رهبری «یکی از این مراجع عالیقدر تصریح کرد که من خود را سرباز مقام معظم رهبری می‌دانم.» یکی از مراجع هم چندی پیش به صراحت اعلام کرد که اگر مقام معظم رهبری حکمی صادر کنند، این حکم برای همه مراجع هم نافذ است. و البته این حکمی شرعی است. سخنان حضرت آیت‌ا... صافی گلپایگانی نیز که با بیش از 90 سال سن در شمار معمرین و برجستگان مراجع قم هستند شنیدنی است: «بنده در تمام ملاقات‌های خصوصی با مسؤولان و ائمه جمعه سفارش می‌کنم که تقویت آقای خامنه‌ای تقویت نظام و انقلاب است، خدا را شکر کنید که ایشان در تمام مسائل و تمام خطرات پیش قدم بوده‌اند و واقعاً ناخدای خوبی است در این دریای طوفان زده... ما چه حکومتی را بپذیریم که در رأس آن مثل آقای خامنه‌ای را پیدا کنیم؟ چه کسی بهتر از ایشان که با تمام وجود مقابل دنیای زورگو و بی‌منطق ایستاده است و دنیا هم از ایشان حساب می‌برد؟ ما باید او را کمک کنیم.» حضرت آیت‌ا... سیستانی هم تصریح می‌کند که «من هر شب آیت‌ا... خامنه‌ای را دعا می‌کنم» و می‌فرماید: «امروز سربلندی و عزت اسلام در گرو عزت جمهوری اسلامی ایران است و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران نیز در گرو سربلندی و موفقیت آیت‌ا... خامنه‌ای می‌باشد.» به هر روی، دستاوردهای کلان نظام در عرصه‌های داخلی و خارجی، جلوه‌هایی از برکات حضور فقیهی آگاه و زمان‌شناس در جایگاه رفیع نیابت عامه از جانب امام معصوم(عج) است و از چنان وضوح و شکوهی برخوردار است که دشمنان قسم‌خورده خارجی و بدخواهان داخلی را به عقب رانده و حتی در مواردی آنان را ناچار ساخته تا به رغم میل باطنی، زبان به تحسین رهبری نظام جمهوری بگشایند. اعتراف اخیر کاندولیزا رایس- وزیر سابق امور خارجه امریکا و از تئوریسین‌های برجسته این کشور- و اذعان به اقتدار رهبر جمهوری اسلامی‌، نمونه‌ای کوچک اما خواندنی از این‌گونه تصریحات دشمنان قسم‌خورده است. وی پس از خطبه‌های اخیر مقام معظم رهبری، در گفتگو با رویترز به صراحت اعلام کرد: «رهبر ایران می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهن‌ها با صرف بیش‌ترین بودجه‌ها در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته‌اند، با یک سخنرانی یک‌ساعته خنثی کند.» و صد البته اهمیت این‌گونه اعتراف‌ها از سوی دشمنانی چون ایالات متحده بر آگاهان سیاسی و اهالی انصاف پوشیده نیست. این‌ها همه نشان از جایگاه والای ولایت فقیه به طور عام و توفیقات شخص مقام معظم رهبری به طور خاص است. جان کلام این‌که نگاهی گذرا به دوران زعامت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب، تردیدی در حقانیت و شایستگی‌های بی‌همتای معظم‌له باقی نمی‌گذارد و ما را به کُنه این مژده آسمانی رهنمون می‌سازد که «الله اعلم حیث یجعل رسالته».



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مرتضی رضاییان فیروزآبادی ( جمعه 90/11/21 :: ساعت 4:17 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

وقتی دشمن هم اعتراف میکند

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 10489
» درباره من

مشق شب (نوشتارهای مرتضی رضاییان )
مرتضی رضاییان فیروزآبادی
به نام خدا. بنده ای کوچک از آفریدگان خدا هستم که چند سالی است در عرصه مطبوعات و رسانه ها سرک می کشم و تاکنون بیش از یکصد مقاله ، نقد و تحلیل درباره مسائل سیاسی و فرهنگی از اینجانب در رسانه‏ها از جمله روزنامه‏های کیهان، ایران، رسالت، اعتماد، سیاست روز، جوان .... و سایت‏های رجانیوز، فردا، عصرایران، سپهرنیوز، باشگاه اندیشه، آفتاب، ملت، نوسازی ، .... درج شده است که تعدادی از آنهادر ذیل قابل دسترسی است.

» فهرست موضوعی یادداشت ها
رهبری مراجع دشمن .
» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب